.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثبت نام رایگان علاقمندان به مطالعه در روز زن

یازدهمین جشنواره ملی تئاتر بومی تیرنگ مورد  استقبال پرشور هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی قرار گرفت .


به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران ، یاسر محمودی برنتی دبیر  یازدهمین جشنواره ملی تئاتر بومی تیرنگ با علام این خبر افزود : 86 اثر در سه بخش : آیین های نمایشی ، اجرای پژوهشی و بخش ویژه  صحنه ای مخصوص گروه های نمایشی استان مازندران به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است .

محمودی در ادامه خاطرنشان کرد : بخش اجراهای پژوهشی برای اولین بار در کشور برگزار می شود که با استقبال خوب هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی مواجه شد .

وی در ادامه گفت : از میان 86 اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره 68 اثر در بخش آیین های نمایشی ( خیابانی ) ، 15 اثر در بخش اجراهای پژوهشی و 3 اثر به بخش صحنه ای راه پیدا کرد .

شایان ذکر است یازدهمین جشنواره ملی تئاتر تیرنگ با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری ساری ، اردیبهشت ماه 93 در ساری برگزار خواهد شد .


ثبت نام رایگان برای علاقمندان به مطالعه

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن  کتابخانه حوزه هنری استان مازندران  از علاقمندان به امر کتاب و کتابخوانی  به طور رایگان ثبت نام  می کند .

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران ، آذر رمضانی مسئول کتابخانه تخصصی این مرکز با بیان خبر فوق افزود : به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن  و با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی مخاطبان با فعالیت های حوزه هنری استان مازندران در روزهای 31 فروردین  و 1 اردیبهشت  سال جاری از علاقمندان به صورت رایگان ثبت نام می نماید .

وی در ادامه خاطرنشان کرد ، کتابخانه تخصصی این نهاد  فرهنگی و هنری علاوه بر کتابهای مرجع و منبع هنری ، دارای مقالات و فصلنامه ها ، نشریات تخصصی هنری می باشد .

شایان ذکر است ، علاقمندان می توانند در روزهای ذکر شده و در ساعات اداری برای ثبت نام به آدرس ساری ، میدان امام ، بلوار دانشگاه ، کتابخانه تخصصی حوزه هنری استان مازندران مراجعه نمایند .

داوران  یازدهمین جشنواره تئاتر بومی تیرنگ معرفی شدند

طی نشستی در شورای سیاست گذاری یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بومی تیرنگ داوران مرحله اول این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران ، ملیحه مقصودی سرپرست روابط عمومی این مرکز  با اعلام این خبر افزود : طی حکمی از سوی سینا دلشادی رئیس حوزه هنری استان مازندران آقایان محمد رضا غفاری ، علیرضا سعیدی کیاسری و یاسر محمودی برنتی به عنوان داور مرحله اول یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بومی تیرنگ معرفی شدند .

شایان ذکر است یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر تیرنگ در سه بخش : آیین های نمایشی ، اجرای پژوهشی و بخش ویژه با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری ساری ، اردیبهشت ماه 93 در ساری برگزار خواهد شد . /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.668 seconds.